A Pampers időről időre bemutatja, hogyan lehet erősen megtámogatni egy márkát a társadalmi problémák korrekt felvállalásával.
Nem az első hasonló akciójuk a 2010-es, melyben a UNICEF-fel a kisgyermekkori tetanusszal kívánja felvenni a harcot. Az akció korrekt együttműködésben korrekt, vállalható és belátható célt tűz maga elé: 2012-re fel kívánja számolni a betegséget.
A Pampers mindig erős volt az ügyhöz kapcsolt marketing műfajában, amit természetesen megkönnyít az a tény, hogy termékeire létező kereslet mutatkozik, fogyasztói jól behatárolható körhöz tartoznak, akiket élethelyzetüknél fogva (értsd: kisgyermekes szülők) érzelmileg is aktíválni lehet jó ügyek érdekében.
Az akció követhető és kommentelhető a Facebookon is, ami szintén kielégíti az R-Generációs fogyasztói igényeket. Nemcsak a vásárlás élménye erősödik, hanem a közösségi érzés is, hiszen a 940 "lájkoló" közvetlenül értesül arról, mire mennek együtt. Pampers Magyarország személyesen jelzi, hogy a 'héten lezárul az 1 csomag=1 védőoltás program, hamarosan megírjuk Nektek, milyen eredményeket értünk el Magyarországon'.
Jó kezdeményezés, profi kommunikáció, egymást támogató márkaerősítés és társadalmi felelősségvállalás. 10 % levonás azok kedvéért, akik azért megkérdőjelezik, hogy szükség van-e az eldobható nadrágpelenkákra.
De azért jó.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.